Pihtiputaan Mummo 2.0

 

Tavoitteena on kokonaisvaltaisesti kehittää Pihtiputaan Mummo -käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä monin tavoin. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin.  

Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä.  Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat.

Hanke toteutettiin 1.8.2017–30.6.2018 ja projektipäällikkönä toimi Elina Mäkinen. Hankkeen rahoittajana toimi Keski-Suomen ELY-keskus Euroopan maaseuturahastosta.

          

 
Päivitetty 9.1.2020

VIITASAARI
Wiitakeskus
Keskitie 4
44500 Viitasaari

PIHTIPUDAS
Kunnantalo
Keskustie 9
44800 Pihtipudas

KINNULA


 

KIVIJÄRVI
Kunnantalo
Virastotie 5
43800 Kivijärvi

YHTEYSTIEDOT
014 577 6200
info(at)witas.fi
henkilöstö
yhteydenottolomake

facebook-sivujen linkki

instagram-tilin linkki

linkedin-sivujen linkki

Lisätietoa sivuston evästekäytännöstä »