Sulje | Tulosta
Tämä sivu on tulostettu: https://www.witas.fi/

Etusivu > Hankkeet > Päättyneet hankkeet > Pihtiputaan Mummo 2.0

Pihtiputaan Mummo 2.0

Tavoitteena on kokonaisvaltaisesti kehittää Pihtiputaan Mummo -käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä monin tavoin. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin.  

Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä.  Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat.

Hanke toteutettiin 1.8.2017–30.6.2018 ja projektipäällikkönä toimi Elina Mäkinen. Hankkeen rahoittajana toimi Keski-Suomen ELY-keskus Euroopan maaseuturahastosta.