Tapahtumaideoinnin ja markkinoinnin sparraus - säpinää somessa, tunkua tapahtumiin

ti 08.08.2017
 

Tapahtumaideoinnin ja markkinoinnin sparraus

Säpinää somessa, tunkua tapahtumiin – Ideoita ja vinkkejä kuvista ja digimarkkinoinnista

Osallistutko syksyn ruokatapahtumiin, kuten Aitojen Makujen Yö, Osta tilalta! tai Wemmi-markkinat ja Käsintehty ruoka -kilpailu ja kaipaat apua markkinointiin? Vai houkutteleeko pistää pystyyn aivan uusi tapahtuma asiakkaiden liikuttamiseksi ja myyntiä vauhdittamaan?

Tule harjoittelemaan ja hakemaan vinkit somenäkyvyyden parantamiseksi sekä ideoimaan tapahtumia elokuussa starttaavassa kolmen päivän koulutuksessa!

Koulutuksesta saat:
• käytännönläheistä sparrausta näkyvyyden lisäämiseen Facebookissa ja/tai Instagramissa
• vinkkejä ja käytännön harjoituksia sisällä ja ulkona omalla älykännykällä tarinallisten, sosiaalisessa mediassa julkaistavien valokuvien ottamiseen ja editointiin
• ideoita ja tukea sellaisen elämyksellisen yleisötapahtuman suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksi, jossa vetovoimatekijänä on paikallinen ruoka
• esimerkkejä meiltä ja maailmalta houkuttelevan, kestävästi toteutetun ruokatapahtuman järjestämiseksi
• vinkkejä ja materiaalia (flyeri, julistepohja) Aitojen Makujen Yö -tapahtumaan osallistumiseksi ja markkinoimiseksi

Koulutuspäivä 1: Osuvia otoksia, sisältöä someen
Ti 8.8.2017 klo 12.00–17.00 Perttulan tila, Vaajakoskentie 113, Leppävesi, Laukaa, mahdollisuus omakustanteiseen lounaaseen klo 11.00-12.00, hinta: 13 €
Kouluttajina Jussi Riekki Suomen Digimarkkinointi Oy:stä ja Toni Laajalahti Jyväskylän ammattikorkeakoulusta – Huom! Varaudu kuvaamaan kännykällä sisällä ja ulkona (säävaraus).

Koulutuspäivä 2: Somepöhinää ja ideoita tapahtumiin työpajasta
Ti 22.8.2017 klo 9.00–15.00 Maatilamatkailu Kumpunen, Kirrintie 94, Petäjävesi
Kouluttajina Jussi Riekki Suomen Digimarkkinointi Oy:stä sekä Kimmo Aho, Minna Junttila ja Hanna Hauvala Jyväskylän ammattikorkeakoulusta

Koulutuspäivä 3: Mitä opin? Miten jatkan?
Ti 26.9.2017 klo 12.00–16.00 Jyväskylä/lähialue, tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin
Palautepäivän vetäjänä Hilkka Heikkilä Jyväskylän ammattikorkeakoulusta, mukana myös somesparraaja Upe Nykänen sekä Keski-Suomen ruokaketjun koordinaatiohankkeen Leena Pölkki ja Toni Laajalahti Jyväskylän ammattikorkeakoulusta

Kenelle?
Osallistua voivat kaikki Keski-Suomen maaseutualueen mikro- ja pienyritysten yrittäjät ja työntekijät sekä yritystoiminnan aloittamista suunnittelevat henkilöt, ei toimialarajauksia.

Hinta ja sisältö
Koulutuskokonaisuuden hinta: 125,00 € / hlö
• kolmen koulutuspäivän teoria- ja käytännönosiot mukaan lukien kuvaus-, editointi- ja postausharjoitukset kännykällä
• sparraajien palautetta koulutuspäivien välissä tehdyistä Facebook- ja/tai Instagram-postauksista
• koulutusmateriaali sekä mahdollisuus saada jaettavaksi Aitojen Makujen Yö -flyereitä ja -julisteita
• kahvitarjoilu koulutuspäivinä

Tutustu koulutuspäivien sisältöön ja ilmoittaudu mukaan ma 31.7. mennessä
www.aitomaaseutu.fi/tapahtuma/sapinaa-somessa-tunkua-tapahtumiin-1kp

Koulutuksen järjestää Jyväskylän ammattikorkeakoulun Kilpailukykyinen keskisuomalainen maaseutu -koulutushanke (KIKE). Hanke saa rahoitusta Keski-Suomen ELY-keskukselta Euroopan maaseudun kehittämisen maatalousrahastosta.

 

VIITASAARI
Haapaniementie 16
44500 Viitasaari

PIHTIPUDAS
Kunnantalo
Keskustie 9
44800 Pihtipudas

KINNULA
POP Pankin alakerta
Keskustie 41
43900 Kinnula

KIVIJÄRVI
Kunnantalo
Virastotie 5
43800 Kivijärvi

YHTEYSTIEDOT
puh. 014 577 6200
Henkilöstön yhteystiedot